Törlesztési nehézségek esetén


Általános tájékoztató

Az UniCredit Jelzálogbank Zrt. követeléskezelési folyamataira, az ügyfelekkel történő kapcsolatfelvételre, a kapcsolattartás formáira és gyakoriságára vonatkozó általános szabályok.
 

Hitelkönnyítő csomag (törlesztési késedelembe esést követően)


Az UniCredit Jelzálogbank Zrt. kiemelt figyelmet fordít arra, hogy a megemelkedett fizetési kötelezettségek ne jelentsenek indokolatlanul nagy terhet ügyfeleinek, és fizetőképességüket fenn tudják tartani. Ennek érdekében az Ön hitelszerződését, a fedezet leterheltségét és az élethelyzetét alapul véve személyre szabott fizetéskönnyítő lehetőséget dolgozunk ki ügyfeleink részére.

Hitelszerződése felmondása előtt és után

Tájékoztatás lakossági ügyfeleink részére, a nemfizetés és a hitelszerződés felmondásának következményeiről, továbbá a jogi eljárást elkerülő alternatív lehetőségekről.

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) tájékoztatói

Kérjük, hogy a körültekintő tájékozódás érdekében olvassa el az MNB tájékoztató anyagait is.

Az UniCredit Jelzálogbank Zrt. adatvédelmi ügyfél-tájékoztatója

Az UniCredit Jelzálogbank Zrt. adatvédelmi ügyfél-tájékoztatója a követeléskezelés során megvalósuló személyes adatkezelésről

Természetes személyek adósságrendezése, magáncsőd

Az UniCredit Jelzálogbank Zrt. ügyfél-tájékoztatója a természetes személyek adósságrendezését célzó magáncsődeljárásról.

A Nemzeti Eszközkezelő Zrt. programja

A Nemzeti Eszközkezelő Zrt. programjával kapcsolatos információkat az alábbi linkre kattintva tekintheti meg.

Kérdései vannak?
Szívesen megválaszoljuk őket!
+36 1 301-5500
Lakossági Ügyfelek részére:
Intézmények, befektetők részére: