Közzététel2017. június 19.A Magyar Nemzeti Bank UniCredit Jelzálogbank Zrt-vel szembeni H-FH-I-5/2016. számú határozata rendelkező része a következőket tartalmazza: „Az UniCredit Jelzálogbank Zrt.-nél (1054 Budapest, Szabadság tér 5-6.) (Jelzálogbank) hivatalból folytatott fogyasztóvédelmi vizsgálat megállapításai alapján a Magyar Nemzeti Bank (1054 Budapest, Szabadság tér 9., telephely: 1013 Budapest, Krisztina krt. 39.) (MNB) Pénzügyi Stabilitási Tanácsának a felhatalmazása alapján az alábbi határozatot hozom: Felhívom a Bankot, hogy I. a Központi Hitelinformációs Rendszerrel (KHR) összefüggésben fennálló kötelezettségei kapcsán minden esetben tegyen eleget az előzetes és az utólagos értesítő levelek megküldésével kapcsolatos jogszabályi előírásoknak, II. a panaszkezelési tevékenységének ellátása során: II.1. tartsa be a panaszok megválaszolására vonatkozó jogszabályban előírt határidőt, II.2. valamennyi esetben biztosítsa a szóbeli panaszokról a jegyzőkönyv felvételét, a telefonon tett panaszról készített jegyzőkönyv fogyasztók részére való megküldését, továbbá a panaszokra adott válaszok igazolható megküldését, III. a fogyasztók időszakos tájékoztatása kapcsán tegyen eleget: III.1. az éves és a szerződés lejártakori kimutatások megküldésére vonatkozó jogszabályi kötelezettségének, III.2. a fogyasztók kérésére történő részletes kimutatások jogszabályban meghatározott határidőben történő megküldésének. További hírek >> |